Pe măsură ce restricțiile Covid se relaxează, multe femei constată că machiajul aplicat cu grijă pe care se bazau cândva, înainte de pandemie, pare acum exagerat, ba chiar un pic străin. În locul fondului de ten cu acoperire totală, a rujului și a fardului de obraz, ele aleg produse cosmetice cu un aspect mai moale, mai relaxat.
„Femeile poartă mult machiaj, chiar și în fața camerelor de filmat, dar are o sensibilitate diferită”, a declarat Patricia Saxby, care supraveghează selecția de produse de înfrumusețare la Bergdorf Goodman. „Este mai atenuat, cu siguranță, și mai natural.”
Pentru buze și obraji, o opțiune populară este un balsam sau un colorant cu textură ușoară. Aceste produse sunt frecvent formulate cu ingrediente de condiționare, cum ar fi uleiul de caise și untul de shea; finisajele lor discrete nu necesită o aplicare precisă sau prea mult efort.
„Asta este ceea ce vrea toată lumea”, a spus doamna Saxby. „Ei vor ușor, rapid, „pune produsul pe față, arată instantaneu mai bine”.”
Un sortiment de noi produse pentru buze promite exact acest lucru. Luați, de exemplu, rujul Rouge de Beauté Brillant Glow & Care Shine Lipstick de la Gucci, lansat luna trecută. Învelit într-un tub subțire, cu aspect vintage, acesta lasă o spălare subțire de culoare. (La fel ca multe dintre aceste produse, nuanțele par considerabil mai saturate în ambalaj decât pe buze). Balsamul de buze colorat de la Byredo, care a apărut la începutul acestei luni, este oferit în trei opțiuni transparente și discrete, care se potrivesc multor tenuri.
Noile Hydra Lip Tints de la Illamasqua oferă, de asemenea, un strat subtil de culoare. Acestea arată un pic mai nervoase în tub, dar se contopesc într-un voal liniștit de prună, mov sau roz.
„Nu este nicio agitație și nu există nicio transformare majoră la care trebuie să te gândești”, a declarat Gucci Westman, make-up artist și cofondator al Westman Atelier. „Este doar ceva de genul: „Vreau să mă pun în valoare”.” În aprilie, compania ei a lansat Squeaky Clean Lip Balm în nuanțe mute și transparente de bej, roz și roșu; mai târziu în această lună va veni compactul Lip Suede în Les Nudes, cu patru culori emoliente care pot fi îmbinate și aplicate cu o pensulă sau pur și simplu cu degetul.
Doamna Westman a declarat că scopul ei a fost de a crea „un nivel civil de accesibilitate și realizabilitate”. La fel ca majoritatea produselor de acest gen, sunt ușor de aplicat, chiar și pentru muritorii de rând. Unele, cum ar fi culorile ei Lip Suede, funcționează și pe obraji. Balsamul de buze hidratant Balmy Tint de la Ilia, care va fi lansat luna viitoare, poate fi aplicat fără oglindă, potrivit lui Sasha Plavsic, fondatorul Ilia.
Simplitatea acestor produse cosmetice face parte din farmecul lor. „Multe femei pot fi încă intimidate de machiaj”, a spus doamna Saxby de la Bergdorf. „S-ar putea să nu fi avut acest confort înainte”.
De asemenea, acestea se adresează cumpărătorilor care înclină spre produse de înfrumusețare cu mai puține ingrediente artificiale.
Dior Beauty a refăcut popularul său Dior Addict Lip Glow, care este acum realizat cu 97% componente naturale, cum ar fi uleiul hidratant de cireșe. Amestecul din noul balsam Ilia, de asemenea o reformulare, include salicornia, o legumă de mare comestibilă care este un hidratant natural.
Produsele cosmetice marca Dior le poti gasii pe Notino.ro , dar innainte de a face cumparaturi verifica pagina Crazy-Deals.ro daca nu exista activ un cod reducere Notino
„Cu siguranță am văzut mai multă presiune pentru natural, pentru curat, pentru a scăpa de acele ingrediente „rele” și pentru a căuta cu adevărat acele formulări curate”, a declarat Lauren Goodsitt, analist senior de frumusețe la firma de cercetare de piață Mintel.
Amestecul lor multitasking de nuanțare și hidratare este, de asemenea, atrăgător. Potrivit unui raport recent al Mintel, 42% dintre femeile care se machiază și-ar dori ca produsele cosmetice să aibă și beneficii pentru îngrijirea pielii.
Produse la fel de tonifiate sosesc și pentru obraji. Vanish Blush Stick de la Hourglass Cosmetics se estompează ușor; este disponibil în șase nuanțe. În iunie, Giorgio Armani Beauty adaugă Melting Color Balm la gama Neo Nude. Noua iterație de la Benefit Cosmetics a popularei sale linii Playtint pentru obraji și buze este un roz de vară care flatează multe tonuri de piele. Iese și ea pe piață în luna iunie.
Aceste produse au, de asemenea, atracție pentru cei care preferă un machiaj mai ușor pe măsură ce se încălzește. „Chiar dacă ieșiți afară cu o mască, atunci când vă scoateți masca, tot ați dori să aveți un sărut de culoare”, a spus doamna Plavsic, de la Ilia.
Articol preluat de pe TheNewYorkTimes